Laman Web Rasmi Hospital Pakar Sultanah Fatimah Muar

Font Size

Profile

SETTING

Piagam Pelanggan

Piagam Pelanggan

Kami berjanji untuk memberikan perkhidmatan secara professional, selamat, mesra, penyayang dan berkualiti


  1. Keutamaan akan kami berikan kepada kes kritikal dan separa kritikal di Jabatan Kecemasan Dan Trauma dengan masa menunggu seperti berikut :
    • Semua kes kritikal(Zon Merah) dirawat dengan seta merta.
    • Semua kes separa kriritikal (Zon Kuning) di rawat dalam masa 30 minit.
    • Lain-lain kes (Zon Hijau) akan dilihat mengikut keutamaan keadaan pesakit.
  2. Perkhidmatan Klinik Pakar dan  Klinik Selepas Waktu pejabat akan diberikan mengikut giliran dan/atau keadaan pesakit.
  3. Maklumat akan diberikan kepada pelanggan berkenaan penyakit dan perawatan
  4. Kerahsiaan maklumat peribadi, penyakit dan perawatan yang diberikan kepada pesakit adalah terjamin.
  5. Kemudahan dan persekitaran yang bersih, selesa dan selamat disediakan.

Hubungi Kami

mail Hospital Pakar Sultanah Fatimah, Jln Salleh, 84000 Muar

telephone black 06-9564000

homepano faxicon lrg 06-9526003

email-iconAlamat e-mel ini dilindungi daripada spambots. Anda perlukan JavaScript diaktifkan untuk memaparkannya.

Paparan Terbaik

      firefox logo google chromedengan Resolusi 1024 x 768 pixels

   

     moh 2   1mal 2   1gov2   mjperubatan   myhealth2   mycpd   anm   hrmis 2   mampu   msc 2   1gov2   moh 2   mhtc   jknh   Pusat Darah Negara   makna