Laman Web Rasmi Hospital Pakar Sultanah Fatimah Muar

Font Size

Profile

SETTING

Pencapaian Piagam Pelanggan

PENCAPAIAN PIAGAM PELANGGAN 2012

Bagi memastikan piagam pelanggan Hospital Pakar Sultamah Fatimah, Muar dapat dicapai, beberapa kajian telah dilaksanakan bagi memantau pencapaian piagam pelanggan dan keberkesanan perkhidmatan kami. Ini adalah berdasarkan Pekeliling Kemajuan Pentadbiran Awam (PKPA 3/1993).
Antara kajian yang dijalankan adalah :

 1. Kajian kepuasan piagam pelanggan luaran (pelanggan yang mengunjungi klinik pakar dan unit sokongan klinikal seperti Jabatan Patologi, Jabatan Pengimejan Dan Diagnostik, Unit Terapi Cara Kerja, Unit Fisioterapi dan Tabung Darah)

 

Kepuasan Pesakit Dalam

Chart with ID 2 not found

Hubungi Kami

mail Hospital Pakar Sultanah Fatimah, Jln Salleh, 84000 Muar

telephone black 06-9564000

homepano faxicon lrg 06-9526003

email-iconAlamat e-mel ini dilindungi daripada spambots. Anda perlukan JavaScript diaktifkan untuk memaparkannya.

Paparan Terbaik

      firefox logo google chromedengan Resolusi 1024 x 768 pixels

   

     moh 2     1gov2   mjperubatan   myhealth2   mycpd   anm   hrmis 2   mampu   msc 2   1gov2   moh 2   mhtc   jknh   Pusat Darah Negara   makna