Piagam Pelanggan
- Perincian
- Kategori: Profil
- Dicipta pada 06 Mac 2012
- Telah Dikemaskini pada 25 Julai 2012
- Ditulis oleh Super User
- Hit: 21523
Piagam Pelanggan
Kami berjanji untuk memberikan perkhidmatan secara professional, selamat, mesra, penyayang dan berkualiti
- Keutamaan akan kami berikan kepada kes kritikal dan separa kritikal di Jabatan Kecemasan Dan Trauma dengan masa menunggu seperti berikut :
- Semua kes kritikal(Zon Merah) dirawat dengan seta merta.
- Semua kes separa kriritikal (Zon Kuning) di rawat dalam masa 30 minit.
- Lain-lain kes (Zon Hijau) akan dilihat mengikut keutamaan keadaan pesakit.
- Perkhidmatan Klinik Pakar dan Klinik Selepas Waktu pejabat akan diberikan mengikut giliran dan/atau keadaan pesakit.
- Maklumat akan diberikan kepada pelanggan berkenaan penyakit dan perawatan
- Kerahsiaan maklumat peribadi, penyakit dan perawatan yang diberikan kepada pesakit adalah terjamin.
- Kemudahan dan persekitaran yang bersih, selesa dan selamat disediakan.